FANDOM

>>>>>(A most következő dokumentum az Algonkin-Manitu Tanács területéről származó információk kiváló ötvözete. Billy Deuce - egy régi barátom még az elvesztegetett ifjúságom idejéből - volt olyan kedves és felkutatott néhány helyi szakértőt az anyag összeállításához. Különösen figyeljetek oda az Aztechnology tevékenységekre és a Manitu felkelésre, jól jöhet az infó, ha épp a környéken jártok.

Hadd ismételjem magam sokadszorra is: országúti patkányok és árnyvadászok, ha bármelyikőtök is jobb információkkal rendelkezik, mint amiket Billy felhajtott, osszátok meg velünk, hadd tudja meg az egész világ! Jó vadászatot! )<<<<< - Káosz Kapitány - 2062 augusztus 14. 15:23:35 (PST)

"Tudjátok meg, nincs igazatok. Eddig úgy gondoltátok, az Algonkin-Manitu Tanács egy unalmas hely. Régebben én is így voltam vele. Végül is 10 évvel ezelőtt még igazunk is lett volna, ma már azonban nem. Életem nagy részét itt töltöttem, barátaim, és egy dolgot biztosan állíthatok: mindig is elég egyhangú volt az élet az Északi Sarkkör közelében. Még a sűrűbben lakott körzetek is „családalapításra kiválón alkalmas helynek” számítottak. Az idők azonban változnak. Üdvözöllek titeket az ökoterroristák, az erőszakoskodó megacégek, és az átkozott polgárháború országában."

(Billy Deuce)

StatisztikaSzerkesztés

FlagAlgonkian
MapAlgonkian
  • Név: Algonkin-Manitu Tanács
  • Államforma: Triumvirátus
  • Főváros: Saskatoon
  • Polgári Vezető:
    • - 2061. február: Bobby Bear (elhunyt)
  • Katonai Vezető:
    • - 2061. február: Hillborn (elhunyt)
  • Vallási Vezető:
  • GDP (Összes):
  • GDP (Egy főre jutó): 18,500 ¥
  • Pénznem: Nuyen (¥)
  • Időzóna:
  • Lakosság: 5,066,000 fő
  • Fajok:
    • Ember: 51%
    • Elf: 30%
    • Törpe: 7%
    • Ork: 7%
    • Troll: 4%
    • Egyéb: 1%
  • Törzsek jelenléte: 52%
    • Ojibwa (Chippewa): 33%
    • Hadenosaunee (Irokéz): 31%
    • Algonkin: 20%
    • Manitu: 5%
    • Egyéb törzsek: 1%
  • RASZtalan lakosság: 21%
  • Létminimum alatt élők: 22%
  • Vállalati környezetben élők: 18%
  • Oktatás:
    • Középiskolai végzettségnél alacsonyabb: 16%
    • Középiskolai végzettség: 54%
    • Főiskolai végzettség: 25%
    • Egyetemi végzettség: 5%
  • Nyelv(ek):
    • Angol: 86%
    • Irokéz: 35%
    • Algonkin: 24%
  • Kisebbségek:
  • Vallás(ok):
  • Kórházak:
  • Erőszakos bűncselekmények aránya:
  • Internet TLD: .
  • Nemzetközi gépkocsijel:
  • MediCarro lefedettség: 20%
    • Garantált érkezési idő: 10 perc
  • CrashCart lefedettség: 15%
    • Garantált érkezési idő: 20 perc

IdővonalSzerkesztés

  • 2045: Adrienne Silvermoon elf sámán sikerre viszi a Manitu elf törzs megalapítására irányuló mozgalmat; az Algonkin Tanács az újonnan megjelent hatalmi tényezőhöz igazodva nevet változtat.
  • 2050: Az ország genetikailag módosított termékei súlyos károkat szenvednek; a gazdaság válságba kerül, az ország az éhezés küszöbén áll. Az Aztechnology bevonásával újratervezik a génkiegészítőket és a vírusellenes törzseket a létfontosságú termőföldek számára; cserébe kizárólagos szerződéseket kötnek a megacéggel, tulajdonképpen monopolhelyzetbe juttatva az Aztechnology-t a nemzet fő exportja terén.
  • 2050: Majdnem sikeres puccskísérlet Silvermoon ellen. Ellenfeleinek nagy része rejtélyes körülmények között elhalálozik.
  • 2051: Derek Highsun puccsot hajt végre Silvermoon ellen, aki állítólag életét veszti, amikor egyik szelleme ellene fordul.
  • 2061. február: Egy terrorista robbantás során elpusztul az Aztechnology épület Calgary-ben, közben életét veszti a nagy népszerűségnek örvendő Bobby Bear Polgári Vezető és Hillborn Katonai Vezető is.
  • 2061. november: A Hudson-öbölbeli Incidens. A katonaság és az Aztechnology erők támadást intéznek egy csónakház ellen, melyről úgy hiszik, ökoterroristák használatában áll. Minden benn tartózkodót megölnek. A holttestekről kiderül, hogy a Manitu törzs vezetői voltak.
  • 2062 május 1.: Megalakul a Manitu Tanács, és kimondják, hogy többé nem ismerik el az Algonkin Tanács fennhatóságát. Magukénak követelnek minden földet a Churchill folyótól északra.

Általános információkSzerkesztés

Van néhány alapvető tény, amelyet jobb, ha tudtok az Algonkin-Manitu Tanácsról (AMT). Először is, az algonkinok vezetik az országot, és ez így volt már a kezdetektől fogva. A többi törzsnek is van szerepe, de az algonkinoké a legnagyobb szó – mostanáig legalábbis így volt.

>>>>>(Ez csak a politikai körökben igaz. Az irokézek és az ojibwák egyaránt nagy befolyással rendelkeznek az országban, különösen az alvilágban, hála a rengeteg titkos társaságuknak.)<<<<< - Sultzman

A második, hogy az AMT tele van elfekkel. Senki sem tudja biztosan, miért ilyen nagy a népesség, egyszerűen csak így alakult. Azok után, amiket a hegyes fülűek odalenn délen műveltek (tudniillik, hogy Tir Tairngire elszakadt a Szelisektől), számtalan elfet kezdtek semmibe venni a törzseik más tagjai. A mindennapossá váló rasszizmus is megtette a hatását. Gondoltak egyet, és hozzákezdtek egy különálló elf törzs létrehozásához, melyet Manitunak neveztek el. Adrienne Silvermoon, egy behízelgő modorú környezetvédő vezette győzelemre a mozgalmat, s még arra is sikerült rávennie az országot, hogy megváltoztassa a nevét. Emellett egy elég erős technológia-ellenes, „vissza a természetbe” jelleget is sikerült bevinnie a törzsbe, mely napjainkig fennmaradt.

>>>>>(Silvermoon szereplése akkoriban elég sok támogatót szerzett, elengedhetetlen volt azonban, hogy ellenségeket is szerezzen magának, akik a mai napig neheztelnek a manitukra. Volt annyi eszük, hogy félreállítsák a nőt, még mielőtt teljesen megosztaná az országot az őrültségeivel, ám így is csak elodázták az elkerülhetetlent.)<<<<< - Cree Kutya

A harmadik tény, hogy az AMT-t három vezető kormányozza: egy Polgári, egy Katonai és egy Vallási. Ők hárman hozzák a döntéseket, és mindhármuknak egyet kell érteniük az államvezetést érintő kérdésekben. Ha nem értenek egyet, semmi sem történik. Ez vezetett a jelenlegi válsághoz is: a vezetők patthelyzetbe kerültek, az állam irányítása lebénult.

Így kerül képbe az ország Negyedik Vezetője: az Aztechnology. Amióta a vezetők egy csomó kizárólagos joggal ruházták fel az azzie-kat - cserébe egy kis támogatásért, amikor egy évtizeddel ezelőtt minden termésünk oda lett -, a Nagy A nem enged ki minket a szorításából. A társaság helyi kirendeltsége, a Genetique rengeteg kisebb AMT-beli céget kebelezett be.

Az ötödik tény pedig, hogy a Tanács területe óriási. Fogjatok egy térképet és nézzétek meg jó alaposan! Calgary, a nyugati határon, csupán 500 km-re van a Csendes-óceántól. A keleti oldalon a Hudson-öböl található. Az bizony, az Atlanti-óceánbeli Hudson-öböl. A terület Spokane-tól egészen Buffalóig terjed. Ez hatalmas területet jelent a biztonságiak és a cégek számára a rejtőzködéshez, megkönnyíti a csempészek, az ökosejtek, és a hozzám hasonló örökké rosszban sántikálók dolgát.

TörténelemSzerkesztés

PolitikaSzerkesztés

Politikai pártokSzerkesztés

Politika ErőkSzerkesztés

Külügyi KapcsolatokSzerkesztés

Földrajzi helyzet, éghajlatSzerkesztés

Legnagyobb szigetekSzerkesztés

Nagyobb folyókSzerkesztés

Nagyobb tavakSzerkesztés

ÉghajlataSzerkesztés

TelepülésekSzerkesztés

GazdaságSzerkesztés

Jelenlevő VállalatokSzerkesztés

MátrixSzerkesztés

ReferenciákSzerkesztés