FANDOM

Alejandro Kylisearn vel Green Lucifer (Zielony Lucyfer), jest wyrzutkiem z Tir Tairngire, który szybko zyskał władzę w gangu Ancients (Starożytnych), po tym, jak zabił ich przywódczynię - Wasp (Osę) w bitwie z Meat Junkies (Mięsnymi Ćpunami].

Green Lucifer jest fechmistrzem, który zazwyczaj rozstrzyga konflikty osobiste w pojedynkach na miecze.

Shadowrunner Wolfgang Kies złamał Lucyferowi nos z powodu jego arogancji i nagannego zachowania podczas mediacji z przywódcą gangu. Kies reprezentował doktora Richarda Ravena, który starał się powstrzymać wojnę gangów.

Green Lucifer przewodził Ancients z Seattle podczas ryzykownego wypadu na Ares Macrotechnology, której celem było zdobycie arsenału broni, mającej dać Starożytnym przewagę w odwiecznej wojnie z gangiem Spikes. Podczas tej akcji, Lucyfer oraz Ancients zostali uwikłani w pierwszy run Kellana Colta w Seattle.

Skrywana tajemnicaEdytuj

Kylisearn ma ukryty cel - chce użyć Starożytnych w swojej wendetcie przeciwko tym, którzy wygnali go z Tir Tairngire. Lucyfer został zdradzony przez swoich kolegów - elfów zwyższych sfer Tir, którzy powiadomili Wysokiego Księcia o pewnych intrygach Kylisearna. Green Lucyfer jest magiem, ale z pasją ukrywa swe moce oraz przyczyny swojego wygnania. Nosi zielonego, neonowego irokeza z powodu swojej ksywy w gangu - ale w rzeczywistości, nie lubi swojego pseudonimu.

ŹródłaEdytuj

Odgrywa ważną rolę w kampanii Elven Fire, którą napisali Tom Dowd oraz James Reichstadt.

Linki zewnętrzneEdytuj

Szablon:Shadowiki