FANDOM

Jak już zaznaczono, gracze i mistrzowie gry będą musieli podczas gry wykonywać od czasu do czasu Test Sukcesu. Liczba używanych kości równa jest poziomowi właściwego Atrybutu lub Umiejętności postaci wykonującej test. Innymi słowy, poziom ten wskazuje, ile sześciennych kości należy użyć do testu. Na przykład dla wykonania testu umiejętności Broń Palna, sprawdzamy poziom umiejętności Broń Palna postaci i rzucamy w teście liczbę kości sześciennych równą temu poziomowi. Dla testu Siły Woli określamy liczbę rzucanych kości według poziomu Siły Woli postaci.
Reguły podają poziomy trudności dla wielu testów. Dla innych właściwy poziom ustala Mistrz Gry. Każda kość, na której rezultat jest równy lub wyższy niz poziom trudności, to jeden sukces. Pojedynczy sukces oznacza, że postać wykonała zadanie, ale im więcej sukcesów, tym lepiej. Na ogół większa liczba sukcesów oznacza, iż postać będzie mogła uzyskać więcej informacji, zada większe obrażenia albo doprowadzi do tego, że jej trollogłupi plan skoku na bank wyda się tak łatwy, że dziecko dałoby radę.
W innych produktach z serii Shadowrun standardowe testy sukcesu podawane są skrótowo, na przykład jako Test Siły Woli (5), co jest krótszym sposobem na powiedzenie: "Wykonaj test Siły Woli na poziomie trudności 5."