FANDOM

http://img509.imageshack.us/img509/7634/crittereyekiller2aq.jpg
Picture from Shadowrun, 2nd Edition

Bubovermis fulminisEdytuj

Bubovermis fulminis

Budowa: Całkowita długość typowego wzrokobójcy to 7 metrów, wysokość w kłębie 2,5 metra, waga 200 kilogramów. Ciało wzrokobójcy zwęża się od dużej głowy w kierunku grubego ogona. Jego oczy są nieproporcjonalnie duże. Głowę porastają pióra konturowe tworzące formę przewodzącą dźwięk, ułatwiającą istocie polowanie, przypominającą narząd posiadany przez sowy. Pióra stają się powyżej ramion podobne włosom, po czym przechodzą w futro na łapach i wężowatym ciele. Pióra wzrokobójcy są zwykle szare lub brązowe. Pojedyncza para kończyn kończy się stopami o czterech pazurach. Czaszka zaopatrzona jest w dziób. Obszary zamieszkiwania: pustynie i busz.

Zdolności magiczne: wrodzone.

Zwyczaje: Nocny tryb życia. Wzrokobójca żeruje na wielu gatunkach. Woli raczej polować niż pożerać padlinę. Samice budują gniazda wkopane w ziemię, często w pobliżu piramidki z kamieni, również samodzielnie wzniesionej. Wzrokobójcy łączą się w pary na całe życie i w takich parach polują. Przeciętna długość życia - 10 lat w niewoli, 7 lat w warunkach naturalnych. Okresem rozrodczym jest środek wiosny.

Młode: Samica składa po dwa jaja. Młode opuszczają jamę w 3 tygodnie po wykluciu się. Występowanie: zachodnia część Ameryki Północnej.

Komentarz: Wzrokobójca wytwarza impulsy elektryczne dość silne, aby ogłuszyć silnego człowieka, a u słabszego nawet wywołać atak serca.

Moce: Projekcja elektryczna, Wyostrzone zmysły (wrażliwy wzrok, wzmocniony słuch

1304 Eyekiller (Figurka)Edytuj

Grenadier

Źródła Edytuj